Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddie's Tänkande [2]

Tjenare igen.
Det känns faktiskt som evigheter när jag sist publicerade mitt senaste inlägg, förra veckans fredagspub med andra ord och det är bara en tisdagskväll nu... Och Oktober försvann likaså med halloween i ryggsäcken... [Och november kommer, eller har anlänt menar jag. Det brukar inte hända så mycket undre november månad, eller har jag fel?]
Och jag måste också tillägga att det var första gången jag firade halloween! Jag har aldrig firat det annars! Så en av mina önskningar uppfylldes i lördags och tackar alla för det! Och en av mina favoritlåtar spelades upp i lördags på stadskällaren också vilket fick mig att dansa vilt tillsammans med några kamrater.
Fick faktiskt också höra för några dagar sedan att många läser denna blogg vilket gör mig mycket glad faktiskt!
För att vara ärlig, jag älskar att skriva, skriva det som har hänt i mitt 19-åriga liv... Ja, om precis allt med andra ord... Jag borde bli författare...

På den vanliga promenadturen jag tog i måndags träffade jag Martin på vägen som också promenerade längs Arbogas vägar vilket var trevligt! Han påminde om eventet nu på fredag och lördag på hjälmare docka där Ungdomsfullmäktige medlemmar ska gå på en kurs och sedan göra annat roligt... Just det, jag är ju ungdomsambassad vilket betyder att jag är med i ungdomsfullmäktige som supporter.. Och det är väl kul. Yvonne på brandsta tyckte det var bra att ha en "veteran" som supporter för nya UFM-medlemmar.

På den andra dagens promenadtur, vilket var idag med andra ord, träffade jag Max på vägen och det var ju en mycket bra överraskning! Inte så ofta jag ser honom ute. Han skulle handla lite saker sade han medan jag skulle gå på några möten... Men en av dem var inställda så jag hängde med Max en stund tills Tomas Önnemar, [Precis, han är på besök i Arboga hela denna unika vecka] en "gammal" klasskamrat till oss, ringde Max som påminde honom om en resa de skulle göra till Eskilstuna för att shoppa runt lite på Tuna Park...
Sedan enligt Max, skulle de göra något roligt hos Anders senare under kvällen. Gör de något redan nu? Eller var det bara en varning för uppmärksamhet? Hahahaha, jag är så smart och unik!

Som sagt, det är november nu, helt otroligt...
Jag får göra ett tidigt inlägg av Fredagspub eftersom jag är borta på fredag och lördag. Så vi får se om jag hinner. hahhaha.
Ha det så bra så länge!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0