Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Fredagspub [3 okt]

Ja det är ännu en fredag och då är det fredagspub med EDDIEMAN!

Denna vecka har varit mycket tuff, roligt men också väldigt trist och tråkigt men det dåliga snackar vi om lite senare.

Jag har besökt Köping ett bra tal gånger och jag har fortfarande svårt att hitta fram i Köping och tog mig Västmanlands lokaltrafiks internetsida till hjälp och läste där att man nu kan slippa betala med kontanter på bussarna och betala med kort istället. För smidigare resor i framtiden, enligt internetsidan.
När jag väl mötte denna busschaufför testade jag om det gick att betala med kort. "Nej det gör vi inte" sade busschauffören klart och tydligt till mig. -_- Så denna "regel" har inte nått våra bussar än fast det är Västmanlands lokaltrafik... Ajja, man får väl helt enkelt vänta.
Väl i Köping efter allt vandrande blir man ju hungrig så jag valde en kebabrestaurang faktiskt som hette Kebabhouse. OCH det var en av de godaste KEBABTALLRIKARNA som jag någonsin har ätit. Den starka såsen var så stark att jag nästan dog av glädje. Det var så gott, det går inte att beskriva den goda smaken på såsen och kebabtallriken. Oh herregud, Köping...

En annan kul grej som jag verkligen gillar är Vistaprints utbud av varor, billiga priser och även gratisprylar som är väldigt fascinerande. Stämpeln med egendesignad logga kostade mig bara en simpel hundralapp och jag fick visitkort, designade av mig såklart, helt gratis och annat gott för billigt pris. Det var där jag köpte min egendesignade kepsen och tröjan för billigt pris... Kepsen ja, den är helt unik och bara min! Ja, det står ju mitt namn på den ju! ahahahahahah!
Checka bilddagboken snart så får ni se. Det är så fantastiskt så det inte är sant :)

Lite övriga saker, var hemma hos Anders igen. Mycket trevligt faktiskt. Mer behöver jag inte säga eller hur Anders?

Det tråkiga och trista var ju Börje Fridéns begravning som var mycket känslomässigt... Börje försvann bara, allt gick så jävla fort så det är ju inte sant. Vid studenten var han glad och han såg frisk ut men det är helt otroligt... Hur kunde detta ske?
Det är fredag ja, det var alltså för tre veckor sedan som Börje dog...
Börje Fridén: REST IN PEACE

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0