Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

En okänd födelsedag?

Hej och välkommen till min blogg.
I förrgår fick vi några besök från "vänner" och ja, jag säger "vänner" för jag anser att de inte är mina vänner utan de är vänner till min far. Till min mor? Nej, det tror jag inte eftersom de haft problem med kommunikationen förr efter resan från El Salvador. Och nu kommer återigen detta från min semester från El Salvador. Och varför?
Ingen blekaste aning. Jag vet inte vilka relationer mamma hade och skapade under min semster-månad i december 2005 men det var på grund av det som alla var emot oss tre som reste till El Salvador vid slutet av 2005. Vi tre var helt enkelt min far, min bror och jag.

Idag är vi neutrala vilket är en skön känsla. Även om jag inte kände att de "andra" var emot oss hela tiden men en dag gick det så långt att pappa konfronterade sig mot den man som hade skapat alla de dåliga rykterna. Vad som hände efter denna konfrontation är historia... Men det var inte det jag skulle snacka om idag...

[En okänd födelsedag]
Det var helt enkelt min pappas sambos födelsedag i onsdags. Helt otroligt. Jag hade förståss ingen aning och de hade nog inte min bror heller en aning om, eller INGEN av oss förutom henne och hennes vänner visste om det. Inte ens pappa visste om det så det var en stor överraskning.
Och jag var inte på så bra humor den onsdagen så jag tror inte jag hälsade grattis. Och det var ändå bra  att jag inte gjorde det för att de inte hälsade eller firade MIN födelsedag veckan innan. Man kan säga att detta var en liten "hämnd" fast personligen var det inte det utan om rivalitet. Herregud, hade inte hon kommit till Sverige så hade detta aldrig någonsin hänt...

Idag är det fredag mina vänner. Det betyder att det är en Fredagspub på gång. Oroa er inte, idag är det en special-dag och med det vill vi säga att det kommer ytterliggare två nya inlägg idag.

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0