Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

**God Jul, Joyeux Noël, Feliz Navidad och Merry Christmas på er!! **

Hej och välkomna till min blogg; Eddiemans Fredagspub!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat för er i snart två hela veckor. Anledningarna är helt enkelt sjukdomar och problem med, återigen, publiceringsverktyget.

Idag får ni en undersökning av hela år 2009, som många kallat för ett skitår, vilket jag fullständigt håller med om.
Dessutom får ni en mini-uppdatering från den snart två veckor gamla inlägget som skulle publiceras en onsdag då men som aldrig blev det eftersom publiceringsverktyget gick åt skogen då och bestämde mig för att inte publicera inlägget men jag hittade en annan version av den så ni kanske får hela 3 inlägg, bara idag!

Dessutom är det ju Julafton idag, så GOD JUL!!!!
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0