Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Fredagspub [13 feb] *EDIT

Godkväll och välkomna till Eddiemans Fredagspub.
Jodå, det är fortfarande fredagspub och jag tänkte kanske ändra lite på det som jag skrev om tidigare. Först och främst är jag inte "Offline" längre. Efter bara några timmars väntan kommer posten och skickar ett meddelande om att mina paket kunde nu hämtas. Oj vad fort tänkte jag och jag for direkt för att hämta paketet och vipps...!! En helt splitterny Monitor! Bättre än min förra som dessutom var TUNG, HEMSK och extremt FUL.
Så nu är Eddie Online igen!

Jag sade även tidigare att jag skaffat mig en ny mobiltelefon. True och nytt telefonnummer till den, Yes.
Det nya numret får ni absolut.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0