Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Fredagspub [27 feb]

Godkväll och välkona till Eddiemans Fredagspub.

En lärorik fredag verkligen. Mycket trevlig fredag med en massa snack om, allting. Precis, som jag sagt tidigare är vänner och kompisar, ett sätt att få uppdateringar ifrån. Och Eddie besökte Anders idag som verkade vara som han brukar vara.
Och mycket underhållande film vi såg på, Arnold Schwarzenegger är för bra, tycker vi båda två.

[Veckan]
Denna vecka har tillägnats åt film-tittande. Eftersom jag är inte så intresserad av filmer ansåg många att jag borde titta på några filmer. En av filmerna jag såg var Arn. Och guuuuuuud vilken bra film den var. Patrik Anderberg hade rätt hela tiden.

Men det är inte bara tv-tittande. Även ett hockeyspel såg jag på, tyvärr, enligt Frederico el Primero, spelade de, ehm.. inte bra. Inte för att säga att de är dåliga, men jag vet inte. Och för att vara ärlig var det första gången i mitt liv som jag ser på ett "riktig" hockeyspel.
Men "What a Shame..."

Imorgon lördag firar vi med ett glas. Vi firar för att vi överlevt 2 hela månader år 2009. Vilket är helt fantastiskt eller hur? Mars är påväg i stormsteg och trevliga saker kommer att hända under marsmånad.
Och till min käre vän: Vi MÅSTE DANSA! :D

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0