Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Fredagspub [6 feb]

Godkväll kära läsare och välkomna till Eddiemans Fredagspub, gällande för 6 februari.
Idag är det lördag, sen igen, jag hatar när jag är sen med alla inlägg, speciellt för denna blogg...

[EN REN BESVIKELSE]
Denna vecka som gått har varit en ren besvikelse. Så många möten, organisationer, besök och demonstrationer... Alla missade... Det är ju helt sjukt. Vädret har ju blivit galet också, se så mycket det har snöat!
Och inte nog med det, det har snöat i hela Europa, till och med i det varma och soliga Spanien i Las Palmas de gran Canaria, har det snöat. Och "townspeople" eller folket där har ju aldrig sett snön. Så alla fotografer och den lokala befolkningen där tog bilder på den helt vita snön i det varma, eller ja, det brukade vara varmt där. Nu vet jag ju inte eftersom det snöar där. HELT SJUKT!
Vädret har verkligen varit, sjuk, den senaste tiden... Jag är faktiskt ganska orolig för framtiden... Så många saker man ser och hör varje dag på nyheterna, det får en att tänka... Oroligt...
Nej men som sagt, en ren besvikelse har denna vecka varit, jobb, jobb, arbeten och ärenden som måste göras, Promenader hit och dit... Ja, man hinner ju FFS inte... Och till organisationerna, mötena och grupperna jag missat, FÖRLÅT!!! Förlåt att jag inte kunde komma, närvara eller arbeta. Och min telefon? Min förbannade mobiltelefon HAR JU INTE FUNKAT!! ["GAHHH THAT SCRAP METAL SHOULD BE OUT OF MY MIND! I SHOULD PICK IT UP, YELL AT IT, THEN; THROW IT IN THE TRASHCAN AND THERE I WILL SET THE CAN IN FIRE SO THAT THE FREAKING PHONE SHOULD BURN IN HELL"]
Jadu, förlåt för denna lilla, eller lilla, usch.. Förlåt, denna "sjuka" händelse och skrift... Men för att vara ärlig, jag skrek faktiskt när min mobil inte funkade... Inte hela frasen men några utvalda ord från frasen skrek jag i alla fall.. Men en enorm tur med mina magiska krafter, den funkar som den ska nu. Det är otroligt men den lever. Den funkar betyder det alltså...

Och idag lördag så var det Vintermarknad! Så trevligt tänkte jag så jag sprang dit direkt och möter Frederico el Primero där. Och lite senare skrämmer Kim, som vanligt, mig med sin kraft och joinar oss för att se marknadsprylarna. Så mycket saker fanns det! Tyvärr var det inte riktigt min stil, eller ja, förutom askarna med goda chokladbollar. Mums, Och det var ju ett bra pris eller hur?
Till min överraskning träffar jag också ordförande för Leaderplus i Västmanland! Han tipsade mig och loggan och annan god information till den nya illustrationen på loggan! Tack! Jag behöver lite tips om det faktsikt och hjälp får man från den sidan faktiskt eller hur?
Och en annan trevlig person jag mötte var Bekim! Trevligt. Han berättade om att han hade blivit varslat från sitt jobb vilket inte var så kul att höra.. GEEEZ. Så många som jag känner har blivit varslade från sina jobb.. USCH
"CURSE YOU FINANSKRISEN!"
Ha det bra amigos y AMIGAS BUENA SUERTE!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0