Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Comeback?

God eftermiddag och välkommen till Eddiemans Fredagspub!

Jag har funderat lite faktiskt. Många har ju undrat om jag fortsätter att beatboxa... Jag bara önskade att alla kunde bara läsa min blogg först innan de frågar mig denna fråga. Men de flesta som gör det, frågar ändå.
Jag säger det igen, jag fortsätter med beatboxandet i smyg, kära läsare. Men nu över till funderingen...
Som rubriken lyder, ska jag göra en comeback med beatboxandet? Jag känner mig faktiskt redo att göra det offentligt ett par gånger nu framöver, eftersom jag nekat till de flesta spelningar, tråkigt nog, och det fanns ju sina orsaker.

I mars detta år är det återigen det traditionella UKM (Ung Kultur Möts) som kommer förmodlingen att arrangeras på medborgarhuset i Arboga, jag är inte säker eftersom förra årets UKM arrangerades på Brandsta Kafe. Och jag funderar starkt på att anmäla mig där som artist för beatboxen. Utöver beatboxandet kommer jag även att presentera de olika beatboxstilarna som man lär sig om man vill beatboxa. Och annat roligt som publiken gillar. Jag vill göra detta eftersom jag faktiskt saknat publikstödet som artister får. Och jag gör detta för att jag tycker om det och är intresserad av musik. Musiken och beatboxandet är en hobby för mig.
UKM är för 13 - 20 år. Vilken tur egentligen, detta är kanske är mitt första och sista scenuptträdande på UKM överhuvudtaget, eftersom jag är 19. hahahahahaha! Ahhh, så roligt!

Som sagt, jag är intresserad av detta och kanske ska anmäla mig så snarast som möjligt. Mer info får ni på arbogaungdoms hemsida. En bra sida för ungdomar! Jag rekommenderar att ni läser den sidan, oftare.

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0