Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Fredagspub [16 jan]

Hej och välkommen till Eddiemans Fredagspub, gällande den 16 januari 2009.

Och tyvärr är jag sen igen med inlägget, och ber så mycket om ursäkt för det. Gahh, jag försöker att vara tidig med ett inlägg av fredagspub men nej det gick inte denna gång heller men i alla fall...

Denna vecka har ägnats åt familjen och vännerna faktiskt. Måndagen var det återigen för promenaderna, de vanliga och mest av allt, viktigaste sakerna som måste göras. Absolut, jag älskar att gå, speciellt när det är så himla kallt ute och få ordentligt med syre och att få röra på sig efter den hemska sjukdomen som man haft i två hemska veckor. Men nu är man återigen frisk och nya utmaningar väntar Eddie, aka: Eddieman.

Under tisdagen fick jag ett oväntat telefonsamtal från Spanien faktiskt och det var min mor som ringde. Helt chockande nog, hon hade inte hört av sig på snart en månad för att vara petig, men hon hälsade oss att det är soligt och skönt i varma Teneriffa. Så en bra semester fick hon väl uppnå denna vinter.

Onsdagen tillbringades hos Anders, vi hade inte träffats på ett ganska bra tag men vi hade kul och vi var inte ensamma; "Freaking Frazze" eller som jag kallar honom "Tobbielong" var också med och tillsammans snackade vi om filmer, spel och musik. Anders och Tobbe snackade mest om Fallout spelet som de tycker är ett bra spel medan jag tittade på kanal 6 med filmen "15 minutes" i spetsen vilket var en av de bästa filmer jag sett!
För att vara ärlig, jag är inte så besatt i film, som jag tidigare sagt till min käre vän Kim, och spel är jag inte så besatt i heller. Och jag blir så himla förvånad över hur många filmer, spel och böcker de samlat sig på under alla år. Helt sjukt. Jag har inte ens en sådan kollektion!

Torsdagen var det promenadturer igen och FREDAGEN som var igår, ägnades åt familjen. Men gud va kallt det var.

Idag lördag åt man lunch tillsammans med några goda vänner som pratade filmer, spel och annat smått roligt som man inte tidigare hört. Man håller alltså sig uppdaterad när man går ut med vänner. Så vänner är bra att ha*
Blir det även någon offtopic? Jag funderar på en senare faktiskt.. Men inte nu.

Annars hur har det varit? Själv har det varit lugnt som sagt och en lugn helg får det väl bli eller hur?
God kväll!

//Eddie

//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0