Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Fredagspub [Gällande December 08 och Januari 09]

Det var ytterliggare en fredag och då så mina kära läsare så är det äntligen dags för FREDAGSPUB med Eddieman :D:D

Som vanligt så undersöker Eddieman lite kring vad som egentligen har hänt under Julafton 08, Nyårsfirandet och början på det unika året 2009. Och eftersom jag missat så många fredagar och så många fredagspubar, så får detta vara special nummer två, eftersom förra specialaren ägnades åt Eddiemans unika karaktärer, som jag ville att ni skulle veta om.

Vi börjar förståss med julen. Under julen blev jag sjuk, hemskt ont i magen hade man och mådde allmänt dåligt och kunde inte fira som alla de andra. Lyckligtvis fick man ju sina julklappar och det är jag förståss nöjd med.
Jag blev frisk ett tag ända fram in till nyårsafton precis efter festen som man hade mådde man extremt dåligt. Och det var återigen magen som det var fel på. Det gick så långt att jag fick blodfläckar i ögonen och att jag nästan svimmade.
Och så mådde man dåligt i två veckor tills just nu som man mår bättre. Fortfarande har jag små blodfläckar i ögonen men tack vare min medicinering så börjar blodfläckarna sakta men säkert försvinna och det är jag glad över eftersom jag var mycket orolig för ögonen.
Orsakerna till varför jag blev sjuk här är egentligen enkel: Jag festade extremt hård, drack och åt för mycket att jag mådde så illa, att det gick för långt... Jag lovar, jag ska aldrig mer göra om det, det har gått för långt och det gick faktiskt över gränsen.

Så idag, januari, så tillfrisknar man sakta men säkert och ett helt nytt år av nya möjligheter nåtts fram. Eller rättare sagt, det ska uppfyllas med nya krav och möjligheter och det ska inte gå så "dåligt" som år 2008.

Fiesta, det är vad många har sagt och frågat om... Men eftersom jag tagit medicinering, måste jag ta det lugnt och vila hemma.
Så fiestas får det bli senare när jag, som sagt, tillfrisknat till 100%. Status för idag är 83%, så snart är jag 100% frisk. ;)

Det var väl det mesta enligt temat för idag för förra veckans fredagspub och jag säger återigen; förlåt för förseningen.
Ha det bra kära läsare och god fortsättning på det unika året 2009!!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen fredags pub idag ?

2009-01-16 @ 16:28:29
URL: http://www.anticlown.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0