Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Fredagspub [29 maj]

Hej och hjärtligt välkomna till min blogg. Eller som jag kallar den för; Eddiemans Fredagspub!!

Dessa tidigare inlägg angående den kris som min familj alltid kommer att ha, tydligen, har jag allt men låtit väldigt seriös och kanske otydlig och allvarlig. Och det är ju självklart inte den Eddie, som ni brukar vanligen se mig ute bland gatorna eller naturen där ute.
Och jag måste ändå säga att jag kanske har tagit lite för mycket i detta och sånt vill jag nog inte ha på min blogg. Men med sanningens ord så är detta tyvärr sant. Sanningen går inte att dölja, inte ens i min egen blogg men hursomhelst vill jag be om ursäkt för min "allvarliga" attityd i bloggen.

Idag tänkte jag ägna min lilla "fritid" om klockan som tickar mot Juni och sommaren.
Och många kanske tänker; vad skönt, nu slipper vi den hemska och kalla säsongen.
Visst, jag håller fullständigt med men jag har aldrig varit den typen att jag "älskar värmen". Nej, jag har på något sät, alltid ogillat värmen. Men det fina vädret kan man ju definitivt inte säga något fult om för är det verkligen fint väder i Arboga, då är det fint överallt.
Gärna med vindar som blåser på en hela tiden vore skönt, speciellt i torsdags när det blåste som om det vore en hemsk storm men jag älskade det faktiskt.
Och jag "lekte" hela tiden att jag "Vindsurfade" och jag gillade det! Hahaha, jodå, jag har min lilla fantasi kvar från mina dagar som barn och det är ju härligt tycker jag.

Som sagt tickar klockan mot juni och många saker kommer att hända just den månaden. Speciellt denna händelse: "Don't story view y Car and ball out, car, ball out" på min bilddagbok som jag sist uppdaterade den 4 december 2008. Och det var ett bra tag sen kan jag ju meddela er. Beskrivningen finns på min bilddagbok förståss och i spalten "The Book of Knowledge".
Och det kommer då den dagen, att stå mer information om den händelsen här i min blogg så det är bara att hålla utkik!
Mer infromation om de olika eventen som jag kommer att hå nu i sommar kommer så småningom att stå här i min blogg så därigen håller ni utkik efter den informationen.

Idag är det en mycket härlig fredag och vädret kommer att hålla sig hela helgen så räkna med olika aktiviteter, fest och röj, spel, grillning och allt annat, you name it!

För mig, då blir det säkert sång, musik och kanske även dans, och det är härligt tycker jag.

Jag kommer med mer information sen.
Syns ;)

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0