Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

**En typisk onsdag**

Hej och välkomna till min blogg, Eddiemans Fredagspub!
Det är jag som är Eddie och bloggar idag onsdag eftersom jag nu har god tid på mig att göra det och tänk er, det är onsdag nu och det är en hur trevlig dag som helst, jämfört med måndagen som jag hatar extremt mycket och tisdagen som bara är i vägen för oss människor.
Men hur kommer det sig att tisdagarna är präglade med olyckor och hemskheter nästan hela tiden?
Nå, jag måste även svara på min fråga själv; varför jobbade jag för mycket igår för som resulterade i att jag var tvungen att stanna hemma senare, bara för att det var tisdag?
Tisdagarna är precis som måndagarna, hemska och präglade med aktiviteter som suiger all vår energi som vi hade återsamlat efter sömnen från helgen. När man blir extremt van vid det är alltid på onsdagarna, som idag. Idag är det onsdag och jag mår betydligt mycket bättre nu än hur jag var igår. Men det kommer nog att förstöras senare när jag ska hjälpa far min med flyttningen och städningen på deras gamla lägenhet men han gav oss en mycket välbehövlig vila igår eftersom jag var så illamående igår alltså. Hade extremt ont i höger arm och vänster fot att jag var tvungen att stanna hemma.
Men idag mår jag mycket bättre.

Som sagt flyttar familjen till en annan lägenhet som de fixat alldeles själv. Jag har förståss hjälpt till när jag kunde förståss men annars hade de gjort om precis allt i lägenheten, dock är städningen kvar men det fixar ju jag lätt, bara jag får tid...
Men onsdag är det idag och planer för dagen är redan bokad, jag ska fortsätta hjälpa dem med flyttningen, sortering av saker och städning om vi hinner.


//Eddie

** Onsdagsinlägget
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0