Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Finns inga ord...

Nyheterna bara kommer in, hela tiden, om och om igen... De nyheter som kommer som allra mest är dessa med bloggare som tjänar enorma summor pengar och det värsta är ju att de är unga typer som tjänar "miljoner"...
Läste nyss en artikel om en 13-årig modebloggande flicka på en omslagsbild till modemagasin för kvinnor... Ja, jag behöver nog inte säga mer men hursomhelst är världen idag SJUK!!! SJUK som ingen annan visste om det. SJUK..
DET ÄR SÅ UTINI$*#!!#!#@@$ inte KLOKT vad SJUK världen har blivit sedan vi klev in i 2000-talet. SÅ SJUK SÅ HIMLA KORKAT OCH SÅ ENORMT MYCKET SJUK har världen blivit... Seriöst... Ett barn som tjänar miljoner på, det där sjuka...
Och vilka är läsarna? Läsarna som läser 13-åringens blogg måste också vara sjuka i huvudet för vem vill egentligen höra om en 13-årings åsikter om kläder? vem?
Nej jag hade ingen aning förrän Aftonbladet publicerade den artikeln tidigare idag... Nej, det finns inga ord... Jag hittar inga fler ord till det där enormt sjuka artikeln som de publicerat... Okej, vad bra det går för henne men vem egentligen bryr sig om detta? Läs kommentarerna så får ni nog se vad de flesta smarta säger om det...
Jag är trött på det faktiskt... Trött på att få läsa sjuka artiklar angående barn som får miljoner att läsa deras bloggar...
Dessutom hatar jag mode så om ni frågar mig om kläder så får ni ett svar direkt: jag bryr mig inte...
Jag bryr mig inte om klädernas stilar och färger osv... Bara människorna har den på sig och att den ser passande ut så är det helt okej...

Annat som får mig att bli rasande är detta med respekten som andra "tjocka" personer får...
Själv så vet ni hur jag ser ut eller hur? Men respekt har jag ALDRIG i mitt liv fått... Och för en vecka sen gick det så långt att ingen visste ens vem jag var... Herregud, vi hade träffats tidigare och personen som vi hade umgåtts med tidigare i många år helt och hållet TOTALSÅGAR mig helt och hållet, som om vi inte hade någon kontakt alls...
Många utav mina f.d vänner har blivit så tyvärr...  Just det, jag snackar om mina före detta så kallade "homies" som vi kallade oss själva i grundskolan...
Men nu är det inga "homies" längre eftersom de har totaldissat mig länge nu...
Många har gjort det att jag inte hälsar på dem längre...
För att vara ärlig nu, JAG HATAR ER!!! JAG HATAR ER SÅ FÖRBANNAT ALLTSÅ!!! Ni har ju för i helvete inga hjärtan över huvud taget, era v*@$@!!a @$! m@@@££!!e töntar! USCH!

Okej, nu kanske jag kommit för långt med detta men hursomhelst...

***OBS!!***
Jag brukar inte vara arg eller elak mot någon alls men eftersom de aldrig gillat mig, fast vi varit vänner, så är jag tvungen att vara elak...

Ni andra som jag har respekten för, God Natt!!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0