Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Vi alla kan klara av stressiga situationer... [2]

*** DETTA ÄR ETT GAMMALT INLÄGG ***
Februari...

Tidigare idag undersökte jag AMEs snabba men också kaotiska förflyttningsprocess som med andra ord var ett totalt flopp men att de lyckades flytta, det är en annan sak...

Anledningen till att det blev återigen AME är på grund av att det var så unikt men också ett sådant helvete att jag var så tvungen att ta upp det ämnet...
Och nu när jag återigen tänker på det känns det som om man skulle kunna spy...
Hursomhelst. förflyttningen ägde rum väldigt sent på en sådan avlägsen plats.
Som sagt, Strängen är en hemsk lång väg att gå på, dessutom präglad av industriarbetare som jobbar för överlevnadens skull, inte för att det är kul...

Hahaha, jag låter väldigt pessimistisk just nu men vad ska man göra när alla på stället (nästan alla) beter sig konstig och annorlunda än oss som är där bara för att vi inte kan leva som de "normala".
Alla (nästan) klagar på precis vadsomhelst och jag står inte ut med det längre. Hur många gånger har jag hört att det "blir alltid fel" när man försöker göra saker som egentligen är rätt.
Jag påstår inte att jag alltid har rätt men hur kan man bara säga så precis hela tiden?

Sjukdomar är ett annat problem... Är någon sjuk på det stället så är det kaotisk process som kommer att äga rum. Jag menar, de som har varit aktiva med yrket under en lång tid och sedan blir sjuk instant så blir det ett helvete för oss andra som måste ta tag i det jobbet som annars bara personen som är sjuk, kan ta hand om... När det blir på så sätt på AME så måste vi alltid ha något extra med oss och det är energi... Energi är det minsta som jag har om jag är på dålig humör, eller (oftast) inte har med mig någon mat.
MAT är något som vi alla måste ha, dels för överlevnads-sakens skull, det andra för humöret. Jag lovar er att utan mat, blir man väldigt dålig av... en undersökning som jag själv har testat. Dock är det inget bra resultat som jag fick eftersom undersökningen visade att jag var hela tiden nära på att svimma.

Otroligt eller hur? Nära på att svimma hela tiden. Inget hjälpte dock... Jag har hört rykten att med hjälp av VATTEN, att dricka konstant vatten för att mätta ner sin hunger, har alltid funkat men inte i mitt aspekt... Snarare tvärtom, vattnet gjorde mig mer hungrig och jag kände av det genom att jag hela tiden konstant var törstid, till Thomas i köket kommer på en lysande idé genom att ge mig "AQUA SPECIALE" Eller "Cassis" som jag oftast brukar referera när jag vill ha något att dricka, efter läsken för läsken är verkligen beroendeframkallande, bättre än spriten ffs...

Vi kan alla klara av stressiga situationer eller moment i våra liv. Jag kan, jag kommer att och kommer definitivt att kunna det också.
Det kommer hårdare tider, det kan jag lova.
Varför? Vi närmar oss mars månad och när det gäller Mars så har vi alltid, på något sätt, inventerat med sjukdomar, svält och problem... Nej, nu kanske jag gick för långt men ändå...

*** GAMMALT INLÄGG***
FEBRUARI

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0