Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Extrainsatt möte ikväll efter jobbet...

Hej...
Vet ni vad jag ogillar som mest? När jag får veta att jag har möten vid 16.00...
Okej, jag har ett uselt "jobb" eller vad ska man kalla det för? Praktik? Jag har praktiserat där i över två år... Men hursomhelst...

Jag jobbar alltså från 07.00 till 16.00 varje vardag, något som egentligen är normalt... Vad som inte är normalt är att ha ett möte precis efter jobbet... Efter klockan 17.00 vore rimligt för då har man nog fått i sig något mättande i magen... Men idag, måndagen den 11 april så är det OMÖJLIGT FÖR MIG att få i sig något eftersom detta är dessutom ett extrainsatt möte där meningen med mötet är att vi ska bestämma en helt ny styrelse... Något som jag hade hoppats på tidigare efter det årsmöte vi hade den första mars.
Mötet börjar alltså, klockan 16:15...

Jag blir sur när jag får sådana tider... Jag vet att jag kommer att komma sent till mötet ikväll, något som jag kanske skulle ha påpekat min ordförande om tidigare men denna helg har bara bestått av trevligheter så det finns ursäkter, du får gärna kalla dem dåliga om du vill men vad jag bryr mig om är att för guds skull, inte sätta dit tider vid 16.00, aldrig, never more!!!

Detta är ett klagoinlägg om ni undrade och att sammanfatta denna terror vore förargligt...
Ursäkta miitt språk men jag blir bara småsur för att ibland få dessa möten och tider i "otid..."

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0