Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Sightseeing: Örebro

Hej.

Idag har jag och några andra vänner varit på IKEA i Örebro och det var en fantastisk upplevelse. Inte för att jag tycker om eller gillar stora städer, har aldrig gjort det men det var värt att se Örebro en liten stund i alla fall.

IKEA just i Örebro var mycket förvirrande. Jag visste att jag skulle komma "vilse" bland alla varor som fanns i butiken och inte nog med det, de hade gjort om byggnaden som något slags "museum" där du går från en punkt och besöker en annan och det var sjukt faktiskt... och byggnaden var större och större ju längre du gick liksom...

Detta var min första gång som jag besöker IKEA i Örebro men det är dock inte första gången som jag är i Örebro...

Örebro verkar vara en fin stad, synd att jag hört så mycket dåliga nyheter från den staden...

 

Allmänt idag efter en katastrofdag igår så mår jag mycket bättre tack o lov efter att man varit hemma hos La Familia 2.0. Man glömmer bort sina bekymmer när man tänker på något annat.

Jag hjälpte också min käre vän att armera en fåtölj och ett litet bord och som tack fick man käka en god kebabtallrik på pizzeria Viking i Arboga.

En annan tog tillfället och började armera sängen som de också hade köpt på IKEA och hon tog sakerna och verktygen och började arbeta solo. När vi var klara med fåtöljen och bordet var hon också lagom klar med sängen vilket var ganska häftigt men som jag sa till henne: Jag har aldrig varit teknisk och har alltid haft en "galen" hjärna.

 

Ett kort inlägg idag. Men vad ska man göra när man snart får besök av min bror som ska hämta sina saker som har stått här länge nog...

Jaja...

Ha det bra mina vänner!

 

 

//Eddie

//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0