Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Skadegörelse och vandalism i Arboga

Tjenare och välkomna till Eddiemans Fredagspub!!! Min personliga blogg på nätet.
Som rubriken lyder så vill jag prata om den vandalism som står tydliga på både den lokala Arboga Tidningen och Magazin24.
Alltså, vart har den trygga miljön tagit vägen egentligen och vilka är det som förstör för Arboga och varför?
Om ni har följt Magazin24 nyhetsflöde så har Migrationsverkets lokaler i Arboga blivit på-hälsade av tjuvar och vandalism och slagsmål har även varit något som ägt rum där.
Människor som dessutom blivit brutalt misshandlade ute bland Arbogas gator har ägt rum, skadegörelse av bland annat bilar, stölder i butik och som senast idag även skadegörelse bland parkbänkar och bänkarna vid tågstationen var förstörda.

Vart har tryggheten tagit vägen egentligen om man nu får fråga? Inte vill jag läsa mer om våld och slagsmål bland våra lokala tidningar och jag vill för guds skull inte se eller höra det heller.

Anledningen till att jag tar upp detta ämne är att på grund av att det jag såg på stationen idag när jag klev av från tåget från Västerås att en del utav bänkarna där var förstörda och det var ingen trevlig syn, så var den verkligen inte tidigare idag. Kan man bara inte lämna sakerna vara i fred?

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0