Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

"Bad Things Happens To Bad People"

Hej.
Att skratta är det absolut roligaste och trevligaste som någon människa kan "göra" eller hur? När något är roligt och skämtsamt, ja då måste man skratta.
Jag har skrattat åt saker i princip varje dag. Det finns ingen dålig dag eller en dag fylld med gråtande eller gripande ögonblick (vilket jag fruktar för om det förekommer). Jag är en glad person.

Men jag har märkt att just min glada attityd har gjort folk att de "småhatar" mig i smyg och det kallar jag verkligen patetiskt... Bara för att de är sura och pessimistiska betyder det inte att de ska "klaga" på mig i smyg. Kan de bara inte konfrontera mig en vacker dag och säga det öga mot öga istället för att småhata mig i smyg såsom de brukar göra...
Det är dock en minoritet som hatar mig på det sättet och det syns klart och tydligt vilka de är på Arbetsmarknadsenheten i Arboga. Siffra? Hittills är det bara 3 personer som "småhatar" mig på bygget. Det syns klart och tydligt på dem, det går bara inte att missa det...
Jag vill att de konfronterar mig en dag. Säger de någonting illa om mig säger jag till dem varför ni föddes med deras hemska beteende, äckliga attityd och pessimistiska tankar.

JAG HATAR NÄR NÅGON SNACKAR SKIT OM MIG BAKOM RYGGEN PÅ MIG! Som om jag inte visste varför ni ogillar mig eller hur?
För guds skull, en värld idag tycker jag ska innehålla frid och fröjd men det finns människor för allt...

...

Ursäkta röran...
Men jag gillar det inte... Visst, det är en minoritet av folk och jag skiter fullständigt i om de småhatar mig egentligen men jag var verkligen tvungen att dela mina åsikter om detta "äckliga" beteende om vissa människor. Och det är synd för att på Arbetsmarknadsenheten är ju samarbete; glädje, progression och gemenskap som skapar en bra arbetsdag och man presterar bättre med dessa unika kunskaper men det finns ALLTID (TYVÄRR) en människa i klotet som inte alls föddes med dessa nyss nämnda ämnen. DET ÄR SÅ SYND!

Men som "Del Rio" brukar säga; "suceden cosas malas a la gente mala!" = "dåliga saker händer "dåliga" människor!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer
Postat av: Jocke damm

Fortsätt skratta du, bry dig inte om dom som hatar ditt sätt att vara, dom är nog bara avundsjuka på att dom inte har lika lätt till skratt.

Själv tycker jag att ditt sätt och skratt gör stämningen på till ex, AME lite lättare att stå ut.

Ett skratt förlänger livet, och glädje smittar av sig, så fortsätt skratta du carnalismo :)

2011-07-27 @ 01:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0