Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

En bra dag på jobbet.

Hej.
Väldigt många glada miner och en fantastisk bra arbetsdag på Arbetsmarknadsenheten idag gjorde att hela dagen gick bort väldigt fort.
Den största anledningen är ju förstås att en mycket efterlängtad person kom tillbaks från sin fyra-veckor långa semester idag och med henne i spetsen blir allt som vanligt igen.
Jag har saknat henne och jag visar all sorts respekt mot henne och mina närmaste vänner och personer som jag umgås med som mest.

Men det som gjorde dagen lite mindre okej var att det har regnat hela dagen idag och luften har inte improviserats så himla mycket med tanke på att när det kommer regn och är molnigt ute, då sänks temperaturen och vi lär ju hoppas på svalare väder... Men jag kände fortfarande att det var ganska fuktigt ute och det regnade så mycket som det gjorde idag så var det ingen trevlig kombination...

Så börjar det närma sig kvällstid också. För mig blir det som jag har sagt tidigare; Chilling och planering... Promenaden skippar vi idag tycker jag eftersom jag har redan haft min lilla promenad, dessutom att jobba med städning och service får en att använda fötterna nästan hela tiden och man blir väldigt trött, jag lovar!
Men jag ser fram emot morgondagen faktiskt. Nu när allt är som det ska vara så är jag inte orolig längre. Dessutom är ju mina dagar på Arbetsmarknadsenheten bara några få kvar så därför är jag extra nöjd.

Ett "tack" meddelande och brev håller också på att planeras och skrivas för fullt också eftersom Arbetsmarknadsenheten har gett mig så mycket goda saker att jag faktiskt kommer att gråta när jag lämnar det.
Men det tar vi en annan gång eftersom ni lär ju få information om det snart i alla fall men formellt på min blogg, det lovar jag.

Ha det bra mina kära läsare!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0