Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddie kör sin "Eddie-ism" idag

Jahapp, då vart det ännu än lördag. En helt vanlig dag med andra ord fast med ett skönt vilande... Veckan som gått har varit extremt varmt och många liter vatten har man druckit för att hålla kroppen i fokus.

Idag som sagt är det lördag, vilket också betyder att jag kör en "Eddie-ism" som betyder att inget ont kan hända Eddie under hela dagen.
Vilande och återhämtning står på mitt schema idag.
Visst är det unikt? Jag tycker det.

Hoppas ni får en underbar dag idag mina vänner. Adios!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0