Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Dark Eddie

Hej.

För två år sedan pratade jag om Dark Eddie, min alter ego från mina drömmar. Dark Eddie är en artist, beatboxare och musikproducent.

Dark Eddie är också en elak kopia av mig och tycker inte om skämt, något som jag brukar gilla annars.

En elakare version av mig har jag alltid funderat över och hur skulle det kännas om jag bodde tillsammans med min elaka kopia?

I mina drömmar så drömmer jag nästan alltid om Dark Eddie när han spelar på en konsert eller liknande, något som man kanske gjort förr men inte på en sådan stor scen... Och jag tror att anledningen till att jag drömmer om detta är på grund av att jag har hållit på med musik förut... Vi går tillbaks till 2004 där fortfarande tankarna, idéerna och visionerna var nya och viljan att ge järnet fanns ju där och det verkade som om alla gillade det, tills det plötsligt dog ut när en spelning i Köping vart misslyckat på grund av dels för lite folk, intresset var lågt och dels på grund av att min bror inte ville medverka...

 

Detta tog på mina krafter och jag vart väldigt fundersam samtidigt mycket ledsen över det inträffade men vad ska man göra när man har en sådan folkskygg bror?

Men jag skulle vilja fortsätta, något som mina vänner ser det positivt men tiden räcker FFS aldrig till och jag blir bara mer och mer förvirrad ju mer jag tänker på det...

 

Men det är kul att drömma om min alter ego Dark Eddie, han får mig att vara på humöret, när jag sover förstås och därför älskar jag också min säng när den är som skönast när den är kall...

Och musik, det älskar jag. Jag kan inte vara utan musik... Problemet är att jag kanske har en mycket ovanlig musiksmak men musik är musik och den ska gillas.

 

 

//Eddie

//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0