Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Hår-dramatik

Hej.
Återigen ber jag om ursäkt för sena inlägg men sjukdom och tid har stått i vägen för mig.

Igår gjorde jag ett besök hemma hos min far igen och som vanligt var det trevligt, tills vi började snacka om hår... Ja, konstigt nog snackade vi om hår igår och det resulterade i att man vart förbannad på vissa tankar som vissa har...
Jag menar, kom igen... Vem tusan gillar inte lockigt hår?
Min far är en av pessimisterna som hatar att se mig i krulligt, lockigt hår... Han säger att det SKA vara kort precis som hans fula frisyr... Jag tyckte om det förr bara för att hålla honom nöjd men nu är det annan historia. "From the past." Jag gillar mitt hår för att dels att det liknar "afro" och dels för att du kan forma håret till olika stilar. Det gillar jag men tyvärr gillar inte min far det...
Därför ogillar jag besöken hemma hos honom och försöker minimera... Men eftersom det är min familj så är det ganska omöjligt och brorsan ville ha lite hjälp med ett par frågor igår...

Därför vart det någon sorts "dramatik" när jag sa till honom "Du kanske inte gillar mitt hår men jag har min karisma". Han vart förbannad och sa att jag såg "sjuk" "Inte normal" och att "Omgivningen som säger att du har fint hår menar egentligen att du har extremt fult hår och att de förstör in hälsa..." What a load of random bullshit...
Jag tycker om mitt hår!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har visst fint hår, den som säger annat bör du inte lyssna på =)! Varför ska man se ut som alla andra =)? Tänk på att folk som kritiserar andra egentligen kritiserar sig själva.. Kram till dig!

2011-05-17 @ 09:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0