Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Högskoleprovet - The final results

Hej.
Vill passa på att säga tack för den fina kommentaren, postad av Maria tidigare.
Jag vet precis hur pappa är, han har alltid varit så pessimistisk när det gäller mina stilar och beslut som jag tar i mitt liv och ibland är det för överdrivet...

Nog om det...
Det är dags för lite uppdatering...

Förra månaden skrev jag högskoleprovet, något som var fantastiskt men svårt...
Geez...
Där gäller det verkligen att hålla hjärnan i fokus och inte "screwa" upp...
Och jag var väl förberedd, trodde jag då...
Men nu har man fått sina resultat...
Jag är grymt besviken...
Varför?
Jag fick nästan samma resultat som jag skrev för ungefär två år sedan... Visst, ett bättre resultat men ja hade hoppats på bättre faktiskt...

Så nu gäller det bara att vänta på välkomstceremonin från de olika skolor som jag sökt inför höstens utbildningar och säga att Eddie är redo. För iår mina damer och herrar, så är jag REDO.

Ready and waiting! (:

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0