Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Problematik med uppdateringarna

Hej.
Välkommen till Eddiemans Fredagspub, min personliga blogg på nätet.
Idag är det lördag vilket betyder vila och pluggande för mig. Det är nog därför som jag inte hunnit att blogga för er.
Dessa veckor har bestått av intesivt pluggande, inte för att prestera bättre, utan för att utmana mina "riktiga öden" genom att ge mig onödiga, orättvisa och förvånande uppgifter vilket har gett mig en viss sorts rädsla för att få ett resultat från min Högskola. Men som sagt, jag försöker och kritik lär jag få också... Och jag är beredd att ta emot kritik, trotts allt, vad gör man inte för att försvara sina åsikter huh?

Hursomhelst, fokus har lagts alltså på plugget och inte bloggen vilket är synd tycker jag. Jag ska försöka förbättra mig genom att säga att imorgon får ni ett inlägg om "Eddieman Svarar" där jag ytterligare svarar på en fråga som har dykt upp längs mina vägar som jag tar.

Med detta inlägg säger jag alltså; god fortsättning!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0