Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Jag känner mig nere...

Det går sakta med uppdateringarna av den enkla anledningen att jag inte "orkat" eller inte "velat" blogga. Och en annan stor faktor är den så kallade stora "glömskheten" som jag oftast brukar drabba av. (Jag är inte sjuk, jag glömmer bara saker ganska fort).

Det är april nu, den 5 och det är en torsdag och födelsedagen närmar sig med stormsteg.
Mer om min födelsedag får ni antagligen imorgon men för idag så får ni veta att den är på g...
Dessa dagar som gått har jag känt mig ganska nere på något sätt, jag kanske håller på att bli sjuk?
Jag vet inte men det känns bara som om något drar mitt humör nere och det gör så att mina dagar känns så, tomma...

Varför känner jag mig så nu för?

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0