Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

En tuff vecka...

Hejsan och välkomna till Eddiemans Fredagspub, min personliga blogg på nätet.
Först av allt vill jag snacka om responsen jag fått från mina läsare på väldigt kort tid och det gläder mig att ni skickar iväg en kommentar, det är alltid bra med lite backside information, faktiskt.
Det gläder mig att ni gillar mina inlägg.

Igår skrev jag om den hemska internetuppkopplingen som jag haft förra veckan och fick faktiskt ett väldigt snabbt svar från kundtjänsten från Tele2.
Okej, jag var nog elak när jag försökte beskriva deras arbete men när man är arg och besviken då for väldigt många tankar och idéer i sin hjärna och jag ber om ursäkt för det.
Tele2 gör ett bra arbete och jag tackar också för det absolut snabbaste svaret hittills till mina små funderingar så tack så mycket Tele2.

Nu åter till meningen... En tuff vecka ser jag framför mig just nu, med skolan och kursstarten och här hemma med sina ärenden och inbokade möten, det kommer att bli tufft... Men jag ska försöka närvara. Jag sa; FÖRSÖKA...

Inte så mycket just nu i alla fall och inga hittade topics heller för denna gråa måndag (Som jag mestadels har sovit bort).
Ha en fortsatt trevlig dag!!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0