Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Reflections: Eddiemans Talkshows

Hejsan och välkomna till Eddiemans Fredagspub, min personliga blogg på nätet.
Nu är det måndagskväll också, en riktigt kall en och imorgon är det tisdag vilket jag sett fram emot faktiskt. Något roligt måste det ju hända i vardagen hos Eddie tycker jag.

[Eddiemans Fredagspub Generellt]
Eddiemans Fredagspub är alltså min personliga blogg på nätet... Men jag tycker det saknas något eller hur?
När jag var yngre så hade jag liknande "talkshows" som syftade till att jag spelade in mig själv och snackade en massa och sedan hade med mig olika gäster som skulle berätta om sina personligheter. Det var där också som Eddiemans Fredagspub egentligen föddes men hade då ett annat namn eller alias...
Min fundering idag är om man på något sätt skulle omvandla denna blogg till en talkshow eller liknande? Där jag berättar om min dag och reflektioner och blandar in lite humoristiska intryck i den. Det skulle vara awesome om jag gjorde det...
Problem finns men för att lösa dem är dock lite lätta, kanske... Det enda som behövs i dagsläget är en helt ny mikrofon. Denna usla jag har nu har en tendens att ge ut ljudkvaliteten i Mono vilket är lite synd... Därför vore det bra om man kunde investera i en bättre mikrofon, sedan är det bara låta fantasin flöda.

Jag har försökt nu också men en aktuell Eddieman Talkshow men har dock inte lyckats hitta en sida som låter en att få publicera sina talkshows så att allmänheten för höra den.
Min bror har fixat tema-låten till Eddiemans Fredagspub också vilket klarnar den biten.
Som sagt, detta är på testfasen och än så länge är det jag som ska försöka "host-a" den. När den blir mer uppmärksammad, då är det kanske dags att expandera men än så länge är den på "BETA".

Det vore awesome faktiskt... Det är som en minidröm kanske går i upplevelse.
Men den är som sagt på start-fasen...

Nå vad tycker ni? Vore inte det också awesome?
Eddie behöver support och eventuella tips!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0