Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

En väldigt trött Eddie...

Godmorgon allihopa.
Själv så  har jag faktiskt inte haft en sådan god morgon som jag ville ha med tanke på gårdagens föreläsning som fick mig att vara uppe ganska länge...
Och det var samma sak idag fast värre. Men jag hann med mycket saker på morgonen men det har varit tufft...
Vad jag vill säga är att jag inte fått i mig tillräckligt med sömn på två dagar vilket får mitt fokus att balansera ut rejält.
Men efter att jag haft denna föreläsning som börjar alldeles strax så lovar jag att jag ska vila ut mig och vara redo inför en hård pluggdag på torsdagen. Det är ju slutspurt och många arbeten måste vara antagligen färdiga och inskickade till lärarna.


Det var mycket trevligt att träffa två stycken kommunalråd från Arboga på den lokala stationen idag. Det känns väldigt bra att vara något som jag kallar för fritidspolitiker eftersom jag tyvärr inte hinner med mycket sammanträden som jag egentligen skulle vilja närvara på men jag tar skolan på största allvar. Jag önskade jag hade en exakt kopia av mig själv, en klon där jag både kunde närvara vid alla sammanträden och vid alla föreläsningar...

Sommaren börjar närma sig med stormsteg men ansåg redan igår att sommaren gjorde debut med tanke på den riktigt trevliga värmen... Eller ja, trevligt var den men efter ett tag tröttnar man på den och önskar en kall bris lite då och då...

Jaha, jag bloggar just vid den lokala kafeterian på Mälardalens Högskola i Västerås just nu och inväntar den inhemska föreläsningen som vi kommer att ha idag. Och just idag är det den absolut sista föreläsningen som kommer att hållas i skolan för mig enligt mitt schema. Det som återstår är den stora hemtentan som alla faktiskt har fruktat rätt så länge. Själv tycker jag det är spännande men samtidigt också underligt med tanke på vad just för hemtenta kan lura sig bakom...
Diskussion och mycket kreativt skrivande har jag hört och det hoppas jag också på eftersom det är jag väldigt bra på.
Och just idag har jag också den så kallade redovisningen om Alkoholkonsumtion tillsammans med min grupp och det ska bli spännande... Jag hoppas det kommer att gå bra och att det flyter på såsom det gjorde igår.

Ha en fortsatt trevlig dag önskar

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0