Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Facebook: Spelförfrågningar

Ahh, kära Facebook. Jag gillar facebook men det gör inte min familj som har testat på den förr men har stängt av sina konton på grund av dess funktionalitet...
Men jag tänkte prata om facebooks funktionalitet när det gäller spel och spelförrfrågningar.
Jag älskar spel, alla spel och vill gärna spela mer spel, och äga spel.
När jag gör det blir jag nöjd,
Jag får ofta spelförfrågningar från några andra spelintresserade vänner jag har. Men det är då problemen ibland uppstår. Jag är INTE emot spelförfrågningarna. Jag blir bara lite småirriterad när jag skickar spelförfrågningar till spelintresserade vänner som inte ger något tillbaka men jag måste skicka dem en förfrågning i alla fall eller liknande vilket jag tycker inte är "fair". Jag accepterar de förfrågningar jag kan men "de" vill inte eller kan inte bara och för någon vecka sedan så var det någon som tog bort sitt konto i spelet på grund av att jag skickade en spelförfrågan till denne person som jag vet har tyckt om spelet förut. Jag förstår inte varför de gör så egentligen... Något som får mig att bli lite irriterad...
 
Men hey, gud vilken "pointless" blogginlägg jag gjort idag då... Jag får komma på någonting bättre senare idag.
Hehe...
 
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0