Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Äntligen februari

Då har äntligen februarimånad anlänt... Inte så snabbt och inte heller för långsamt men jag säger välkommen i alla fall eftersom det är ändå månaden som brukar kallas för den "riktiga" vintermånaden av många riktiga orsaker faktiskt och den största är att det brukar vara iskallt. Men samtidigt tittar jag det som en stor sorg med tanke på att våren är verkligen på framfarten vilket betyder för mig i alla fall; pest, allergier och återfödelse av levande organismer.

Ursäkta också för de sena inläggen men jag har verkligen inte varit på topp när det gäller att blogga, trotts att jag tycker det är roligt att dela åsikter med er läsare, men det har hänt så mycket att Eddie tappat kontrollen utöver de flesta aktiviteter som händer/hänt.
Skolan? Njae, just nu tar den inte lika mycket tid som i höstas men att det går bra, japp, det kan ni faktiskt tro... Trotts att jag haft det tufft en viss period men jag klarade mig, i alla fall just nu. Men det kommer tuffa tider... Som jag verkligen längtar... Njae...

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0