Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Varför Eddie?

Ja, jag vet, jag har inte bloggat som jag sa och lovade... Det har ju naturligtvis haft sina orsaker och vi går då tillbaka för ca två eller tre veckor sedan då jag utav stress och pina, tvingades på att besvara några illaformulerade frågor om Global Hälsa, något som jag verkligen gillar och den debatten om att eventuella arbeten blev förskjutna på grund av den "tidsbrist" som majoriteten kände av och så vidare... Hursomhelst, det kändes bra att få den gjord... Det som inte kändes rätt nog var varför detta handlade om nationella frågor och inte om internationella frågor när det är Global Hälsa vi läser helt enkelt? Ja, jag må vara besviken på den läraren, jag hoppas jag aldrig ser honom igen och utvärderingen av kursen har de redan fått av mig så någon ordning och reda får det ändå vara efter det att jag minst sagt, fått uppleva det.

God morgon!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0