Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddie och "Bloggtorkan"

Tjenare och mycket välkomna ska ni vara till Eddiemans Fredagspub, Eddies personliga blogg på nätet. 
Jag gjorde det som jag oftast gjorde förr och det är helt enkelt att missa att skriva ihop ett inlägg och det var dessutom en FREDAG! Hur kunde jag missa det? Syftet förr var ju att summera veckan som gått på en fredag, det var ju meningen men titta på bloggen idag, efter fem år av skrivande.. Nåväl, idag är det en lördag, fylld med konstiga aktiviteter utanför och då snackar vi alltså om vädret eftersom.. Ja, vad är det? Det verkar som om vädret har humörsvängningar, ena sidan regnar det och den andra sidan så verkar solen lysa upp tillvaron. Jag vet inte men det är lite smålustigt. 
Och äntligen, igår handlade jag mina nya skor, jag som länge gått med samma förbannade skor och på grund av det så var dem ju totalt slitna men för att försäkra mig att det aldrig händer mer så köpte jag mig två par skor och är nöjd med investeringen. 
 
Så löjligt inlägg nu när man tänker på det, detta är inte vad Eddie brukar skriva om. Eddies inlägg brukar vara fyllda med texter om hans liv och hur han ser på det. Är detta vad som kallas för "bloggtorka"? Att man inte kommer på något om vad man ska skriva? Det är väldigt lustigt, jag hade idéer och tankar igår men idag stendog dem. Fantastiskt hur min hjärna verkar fungera idag... 
 
Jag ska nog ta en funderare och återkomma med ett betydligt intressantare inlägg. Jag ber om ursäkt för det inträffade..
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0