Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddie tänker men glömmer bort

Ja godmorgon. Då blir det ett allmänt inlägg eftersom jag ska till högskolan idag och på schemat står det "Behavioristiskt och kognitivt perspektiv" med eventuella diskussioner. Intressant huh? Jag tycker det men för mig blir detta återigen repetition... Men det är bra med repetitioner eftersom jag kommer aldrig ihåg någonting utav det heller. Det är så typiskt att jag aldrig kommer ihåg något som jag egentligen borde. Men just nu tänker jag för mycket på det att det kan vara smådeprimerande att veta att man är dålig på att komma ihåg saker. Och "hjärngympa" är helt uteslutet med tanke på att jag är så himla dålig på det. Ord som egentligen betyder något helt annat är ett förekommande problem. Kan det vara språket som "failar"? Jag har ju ändå glömt bort det franska språket helt (läste franska på grund och gymnasieskolan) och delvis glömmer bort spanska ord och vitsar. 
 
Det är ett förekommande problem som vi ska analysera i ett annat inlägg. Bara ett inlägg på bloggen kan ta minst en timma att spekulera över för mig och ja, mina inlägg brukar vara rätt så packade med texter. 
 
Kort inlägg, skola idag och dags att lära sig något vettigt. Ha en underbar onsdag! 
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0