Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Den hemska ångesten...

God morgon och välkomna till Eddiemans blogg, eller som jag kallar den för Eddiemans Fredagspub.

[Allmänt]
Okej, idag fick jag nog med min förbannade logga. Den syns ju knappt på några andra datorer förutom min stationära där hemma. Kodraden förflyttas automatiskt hela tiden oavsett om jag uppdaterar sidan om och om igen. Eller med F5 tangenten... Men vem bryr sig egentligen?

[Topic]
Som rubriken lyder denna gråa och trista dag med snö på de flesta håll igen, så är det helt enkelt om mitt beatboxintresse.
Jag är djupt besviken över att så många klagar på att jag måste "göra det" åter igen. Men jag har mina punkter och gränser.
Först av allt vill jag säga detta: Eftersom min bror INTE beatboxar längre så är det bara jag kvar. Och är det bara jag kvar så blir alla "beatbox-performances", dåliga! Hade han inte slutat hade vi "ägt" hela och alla scener med maximal effekt. Men på grund av hans "blyga" och "phobia" - attityd, så gick det, åt helvete... Förlåt att jag skriver svorddomar i texten men jag blir så himla besviken, arg och ledsen över att det har gått SÅ himla dåligt med musiken dessa 3 år utav inaktivitet.
Jag är också hemskt besviken på våra så kallade "allies". Vad har de gjort egentligen för att hålla oss på god humör? Ingenting! ABSOLUT INGENTING har de gjort för att hjälpa oss, för att sponsra oss, för att ge oss support, för att samarbeta ihop med. Nej, ingenting av detta utan de har helt enkelt tänkt på dem själva och det märktes klart och tydligt på Arboga Karnevalen 2006. Egoister...

Med andra ord, vad jag försöker säga här är att jag OFFICIELLT, [Även om detta inte är officiellt men hursomhelst] slutar som beatboxare, kanske för all framtid. Jag är trött på samma visa hela tiden...: "Beatboxa för oss! Kom igen, får jag höra en beat!" "BEATBOXA!!"
Jag är trött på det nu!
Och jag sade tidigare om en anmälan... Jag är nog tvungen att avbryta den anmälan... Men jag är glad nog att arrangera UKM i Arboga men att uppträda, nej, det är inte min grej längre. "Adios! Hasta la vista y que nunca volveras, JAMAS!!"

Detta kanske är ett "sent" beslut med jag orkar inte mer med alla de som tjatar på mig om detta.
Och detta är sent att säga det till UKM-enheten eftersom det är nu på lördag som det ska arrangeras. Så jag kontaktar Rickard så snarast som möjligt, gärna nu när jag kommer hem angående om detta. Det är ju hur sjukt som helst... Jag är ledsen över detta beslut faktiskt men vad ska jag göra? Jag har ju ingen som jag kan prata med om detta. Ingen som kan förstå mig, ingen som kan stötta mig... Ingen... Jag är så ensam... Just nu känner jag mig som den ensammaste personen i världen faktiskt... *snyft*

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0