Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Det är inte första gången

Hej och välkomna till min blogg. Eller till Eddiemans Fredagspub.
Idag är det en solig tisdag med en massa snö på vägarna. Precis, vintern gör comeback igen vid nästan slutet på mars. Och det är den 24 mars idag för att vara tydlig.

Igår tillägnade jag mestadels på min stationära dator för att läsa. Precis, att läsa gamla dokument och artiklar om beatboxandet. Och till min förvåning kom jag fram till detta: Det är inte första gången jag sagt att jag slutat beatboxa. Big Eddie's MiniSite har fortfarande mina gamla poster kvar om det när jag förlorade Talangjakten på Vasagymnasiet i Arboga och hur total-ignorerad jag blev av mina egna klasskamrater när det var sång och musik-dag på Vasagymnasiet. Och när jag läser detta så minns jag det också samtidigt... Gud, det var längesen detta. 2006 står det i arkiven.
Beatboxen hade sina för och nackdelar... Mest nackdelar för att vara ärlig... Men ett beslut är beslut. Jag ska INTE fortsätta beatboxa nu framöver, aldrig. Det räcker säger jag, även om det var roligt att få uppleva och lära sig den tekniken men nu säger det stopp...
Här kan ni läsa det inlägget som fick mig att sluta beatboxa år 2006 och sedan dess varit inaktiv med beatboxandet offentligt.
Men idag är det slut, för all framtid. Jag tänker inte beatboxa längre, inte för er och inte för mig heller.

Jag har sagt det mesta nu och jag vill inte repetera det jag sagt till andra. Om ni nu frågar mig live, om ni någonsin frågar mig, så får ni dessa svar: Jag beatboxar inte längre. Eller: Läs min blogg.
Här får ni all information om mitt beslut.

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0