Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Lektionsdags

Jaha, snart dags för ännu en lektion, eller snarare föreläsningar från oss själva faktiskt. Veckan bjuder på mycket redovisningstillfällen för våra färdiga arbeten och idéer.
Idag är det dock lugnt för min sida men fortfarande är det en pain in the ass att behöva sova så dåligt på grund av detta... Och hårddisken också men vet ni vad? Igår lyckades jag rädda alla mina filer och behörigheter från den döda hårddisken och jag är väldigt glad att de finns nu säkrade i en helt ny hårddisk som enligt studier, kan man lita på.
Så jag kan sova tryggare nu och jag behöver inte ha datorn på så himla länge nu. Nu kan jag återgå till det normala.

Mer om denna dag lite senare.
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0