Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Inför den kommande redovisningen, igen...

Jaha, så nu sitter man här och inväntar fler instruktioner från mina lagkamrater... Eller ja, när de kommer förstås men jag tänker inte vara sämre och skriver och läser samtidigt som jag bloggar för er mina damer och herrar.


För att vara ärlig så mår jag inte så bra idag eftersom jag var vaken hela natten på grund av min extremt dumma och döda hårddisk där hemma som krånlade till sig redan vid första början. Jag vart lite orolig när den helt plötsligt stannade bara upp sig och inte läste någon data alls, som om batteritiden tog slut och det var bara hemska tankar som dök upp i min hjärna då.
Men lyckligtvis så hittade jag en mycket bättre lösning och det verkar som om jag kan få alla mina filer tillbaka från den döda hårddisken, bara lite tålamod så kanske allt ska funka som det ska.

Jaha, plugg står på schemat idag... Idag ska vi egentligen bara gå igenom ett annat arbete som vi måste analysera, ge ut frågor till författarna till arbetet och ha någon form utav en diskussion av det hela imorgon. Och jag är inte så bra på att ge kritik... Eller rättare sagt, jag är hur usel som helst på att ge ut kritik... Speciellt till ett arbete som man vet att författare lägger enorm tid på att skapa fram idéer till både en kvantitativ enkätstudie och till det också en projektskiss riktade till eventet.

(Uppdaterad): Det vart inte så mycket plugg i skolan som jag tänkte med tanke på hur varmt det var idag och att ingen utav oss hade med oss pennor att skriva ned anteckningar med... Så jag pluggar hemma nu istället.

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0