Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Fyra inlägg på en och samma dag...

Japp, det var verkligen mycket aktivitet tisdagen den 26 februari, då det fortfarande var vintermånaden. Oh gud, jag blir så ledsen när jag snart ser att våren börjar sakta men säkert göra intrång, med sin "varma" natur och de "pest" som också för med sig under processens gång... Precis, jag tänker på pollen och de som är ordentligt allergiska mot denna naturliga process som är något som samtidigt är viktigt för vår natur... 
Som sagt, mycket aktivitet just den dagen innebär också att det medör negativitet också med tanke på hur "illa" det såg ut just efter den dagen med inlägg... Ja, skrivna inlägg... Ser absolut inte bra ut... 
 
Vilka fritidsaktiviteter jag har eller hur? Det är så konstigt att även det måste undersökas eftersom jag har fått så många frågor just om mina fritidsintressen... Seriously? Vet ingen vad jag gör fr nått nuförtiden? Precis... Det finns sina förklaringar men de kommer förstås; i andra skrivna inlägg av mig, Eddie. Heh... 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0