Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Trenden fortsätter tydligen...

 
Det är verkligen illa, speciellt när jag verkligen tycker om att skaffa nya vänner och träffa dem, lära känna igen dem och snacka om precis vadsomhelst. Alla vänner respekterar jag. Vi är ju alla människor och människan är född en social varelse. För dig som lämnade Eddie och Eddiemans Fredagspub, jag önskar dig all lycka i din framtid. Jag hoppas vi kan träffas igen. 
 
 
//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0