Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Vad handlar denna blogg om egentligen??

Hej och välkomna till Eddiemans Fredagspub/blogg.

Idag har jag suttit och funderat över min blogg och vad det är för saker som jag skriver i denna blogg. Jag kanske inte presenterade vad min blogg handlar om i sektionen "Välkomna till min blogg".
Detta är vad bloggen handlar om i en liten sammanfattning:

1; "Meningen med Eddiemans Fredagspub är att jag sammanfattar veckan som gått med bilder, kommentarer och även ett blogginlägg med information och även ibland med humoristiska intryck."

2, "Beatboxen och hur den påverkat mig genom åren"

3, "Familjen och dess hemligheter"

4, "Eddiemans Beatbox, Big Eddie & Eddieman - The Culture - Den unika musiken"

5, "Arboga - En plats för inspiration"

Ha en fortsatt trevlig kväll!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0