Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Update...

Hej och välkomna till min blogg.
Som ni ser har jag "kategoriserat" inläggen. Och jag ska berätta vad de olika kategorierna har för roller. Jodå, alla kategorier har sin egen speciella roll. Och varför undrar ni?
"Allt har ju sin förklaring" som de brukar säga, så det instämmer här också. Därför ska jag berätta om dem.

A hopeless Leadership: "Tre misstag är alldeles för mycket... Men livet fortsätter"
I denna sektion kommer jag att ta upp det som har intresserat mig, saker som görs i andra hand. Politik, Ungdomsfullmäktige och elevråd, Omvärldsanalys forum och beteenden är några utav de mest unika ord som jag kan finna för att få plats i denna sektion.

Artist
- "Eddiemans Beatbox, Big Eddie & Eddieman - The Culture - Den unika musiken"
I denna sektion tar jag upp om mina erfarenheter, om Eddieman och hans hemligheter. Denna sektion påminner mycket om Beatbox, men om man säger "i en fantasivärld".

Beatbox - "Beatboxen och hur den påverkat mitt liv"
Här berättar jag djupt om mina tankar om beatboxen, beatboxkarriären och varför jag började med beatbox.

Eddiemans Fredagspub
- "Det unika projektet"
Här samlas alla inlägg som jag publicerar, på en fredag förståss eftersom det är mitt lilla projekt. Allt skrivs här som hänt under veckan. Humoristiska intryck kan även förekomma. Familjesituationer och musikintressen kan även förekomma. Man kan säga att denna kategori är lite "allmänna" saker som berättas.

La Familia - "Mi familia ya o es una familia reunida"
Familjen på spanska. Här berättas det mer djupare om min familj och situationen. Denna kategori är den som är mest intressant tycker jag.

Och den allmänna kategorin där jag skriver, mestadels, om uppdtareingar lite här och var på andra ställen.

Detta var en Uppdatering också.

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0