Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Poisoned... and the warning!

Japp! Ett helt nytt år.
Jag hoppas att detta år kommer att vara bättre än 2008. Det hoppas väl nog alla andra tror jag. hahaha!
Idag må jag säga, har mått mycket illa. Efter festen vi hade började man ju må sämre och det var magen igen som det var fel på... Inte så konstigt egentligen... Så mycket god mat och tyvärr fanns det inga alkoholfria drycker, så man blev åter sjuk... Jag ska nu i framtiden, att undvika alla sorters alkohol-drycker... Min mage tolererar inte sånt nu, kanske... Så jag ska undvika allt non-alkohol-drycker... Ett beslut är ett beslut! Och alkoholen skadar ju och förändrar vissa personers attityd en tid, inte minst på alla fester... Och jag lovar, jag hatar det. Personer man känt igen så länge, ändrar attityd på en hel kväll och förstör för en, tyvärr och då mår man ju självklart inte så bra... Eller jag kanske inte känner mig säker. Visst, ett par timmar kan man väl njuta av festen men sedan efter klockan 0:00 så blir ju allt totalt annorlunda och då gäller det att vara vaken!

Men jag har känt mig säker på alla fester jag gått på. Jag har aldrig haft några problem med andra människor.. Visst, man kanske känner en som den personen inte gillar en, då gäller det att vara vaken också. Dessa personer hittar alltid på något som förstör för en senare. Men jag har nog sagt det förr och säger det nog det igen; jag är neutral, och det gillar jag att vara. Jag gör inga saker som förstör för andra, tyvärr gör de som inte gillar mig det och då blir man ju så irriterad på dem. Men istället för att "bråka" och "fightas" med dem så ignorerar jag dem. Bråk och fighters vet jag, löser INGA PROBLEM. Det enda som jag vet kommer att hända om man slåss, bråkar och fightas med dem är att någon kommer antingen att hamna under förhör hos polisen eller att någon kommer att hamna på akuten, och det vill ju ingen att det ska hända eller hur?

Hahaha, egentligen skulle jag inte skriva om detta men eftersom jag faktiskt tänker på det just nu så måste jag ju skriva ned det...

Japp, det har hänt en hel del sedan jag lämnade skolan, kompisarna och kamraterna. Och som jag fortfarande brukar säga; jag saknar det... Så tråkigt utan det och er... Verkligen... Saknaden är enormt... stort...
God fortsättning på år 2009... önskar:

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0