Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

"El calor me esta Matando"

Som denna rubrik lyder så har helgen varit tuff...
TUFF med det extrema vädret som vi nu haft i en hel vecka nu och ja, jag saknar redan de kalla, gråa och regniga dagarna...
Jag klarar nog inte av denna värmeböja och som bonus för det har jag stannat hemma hela helgen på grund av denna värmebölja.
Precis, jag har inte mått så bra och kommer förmodlingen att inte må bättre nu när jag sticker imorgon till enheten igen och hjälper dem med sina tjänster.
Det är så oerhört trist och väldigt jobbigt när det är så fint väder och jag är tvungen att slita ihjäl till det...
Och jag börjar nog inse att jag kanske "slösade" bort min semester på det roliga; i regnet... Varför kunde det inte bli tvärtom istället; jag kunde ha roat mig i värmen under MIN semester och njutit av regnet och det kalla just nu??
Nej, det är inte jag som bestämmer vädret, det är naturen som gör det och jag får helt enkelt vänta tills prognosen för REGN, kommer. Annars kan jag säga till er andra, UTNYTTJA den till 1000%.

[Eddieman Undersöker]
Jag undrar ibland hela tiden hur många det egentligen som läser denna blogg?
Jag kommer att ha denna blogg uppe tills jag säger stopp...
Men jag förlitar mig inte på denna statistik eftersom den visar JÄMT samma siffror hela tiden och det är ju så himla irriterande att inte få veta hur många som besöker min blogg.
Men det är inte många...
Tyvärr är det inte många eftersom, eller ja, jag vet inte varför men det kan ju vara designen som gör att folk inte kommer in och läser...
Det andra är väl mina inlägg.
Mina inlägg måste jag säga, är väldigt mystiska eller hur?
Jag bryr mig inte i stort sett om mode för kläder kommer alltid att finnas till hands.
Vin och Sprit? Glöm det, som jag sa tidigare så gillar jag inte längre det som händer VARENDRA förbannade helg...
Politik & Debatt? Jag har försökt men vad kan jag om det?? Och så mycket kritik man fick av en "Erik" som hela tiden konfronterade mig genom att säga; "Vet du vad Che Guevara gjorde?"
Men en sådan tur att min käre vän Hans Almgren lyckades få in mig inom Ungdomsfullmäktige i Arboga.
Musik? Jag skulle vilja berätta om min typ av musik men tiden förstör verkligen och jag önskade jag hade åtminstone 8 veckor semester men nu fick jag bara 2 som jag uttnyttjade tyvärr i regnet på fel tid... Jag älskar när det är grått, regnar ute men just nu när jag är ute, så gör dt ju inte ...
Video, Spel och Kort? -Visst, jag skulle kunna gör adet men jag behöver tid... Snälla ge mig 8 veckors semester så slipper jag lida i denna traumatiska värme som vi har fått i Sverige...
Ge mig "Hypothermia"....

Men som sagt, det är MINA FREDAGSPUB vi snackar om och jag TÄNKER fortsätta FREDAGSPUBBA för er som vill och jag tänker inte ändra på det.
"May the Big Eddie Community shine upon ye!"

Note: Rubriken är spanska och betyder; "Värmen tar kål på mig."

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0