Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Nemen ser man på...

Jag besökte Dark Eddie's nya blogg!! Det betyder att Dark Eddie har en egen sida nu. Checka in den vettja, om ni vill.. Själv så bryr jag mig inte om vad han skriver men att han tillhör "The Big Eddie Community," that's for sure!

Ohh, kuslig titel: "He Reveals the Secrets for you". Låter lite läskigt och pirrigt samtidigt men hursomhelst så är han välkommen återigen och tack Dark Eddie för kommentarerna! Jag skulle uppdatera bloggen men får göra det imorgon eftersom familjen min har haft för sig en massa konstigheter och hyfs så man inte haft tid!
Lite sent att blogga nu kanske eller hur? Men bättre sent än aldrig, brukar man ju säga, och jag håller fullständigt med!

Det betyder också, mina damer och herrar, att sektionen "DARK EDDIE" kommer att vara inaktiverat, så länge Dark Eddie publicerar sina poster och inlägg på hans blogg men vill han så gärna posta i MIN så är det helt okej för mig!

Nästa vecka börjar "PC Universe" igen så sektionen "Anti Virus" kommer att få sin uppdatering framöver...
Även en hel del Beatboxing kommer att stå i schemat och eftersom det är nog så att jag beatboxade kanske för sista gången i Köping i somras, så får jag göra en liten "credit" till den också.
Japp, trott eller ej men denna gång som jag brukar säga, var ABSOLUT sista gången och sedan får det bli musik istället. Jag orkar inte höära en massa klagomål från andra och sedan få så mycket stryk att ingen vill komma och titta på mina shower... Jag tycker det är respektlöst speciellt ungdomarna som struntade i att komma på skolavslutningsfirandet i Folkets Park när JAG uppträdde... Och som en annan kille kom fram till mig och sade: "Bra show Eddie, men DU BEATBOXADE FÖR FEL PUBLIK". Herregud tänkte jag, visserligen var det nästan tomt i salen när jag beatboxade men jag struntade i det och fick min belöning trotts allt men det ligger i det du säger, ärade kamrat...
Och även mitt folk har totalsågat mig och sagt att de ska göra tjänster åt mig och lovat saker men ALDRIG LOVAT DEM så jag litar inte på er för fem öre... Absolut inte... Jag är trött på ert beteende...

Med det så säger jag god natt till er och syns åter igen, någongång!

Buenas Noches!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer
Postat av: D.Eddie

Det är bra att du tar tid i att fundera över dina bloggar. Och tack för att jag fick vara med i din community :)

2009-09-19 @ 23:31:17
URL: http://bigeddie.blogg.se/darkeddie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0