Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Jag hatar måndagar

Idag är det en grå och en ganska skön onsdag vilket i sig är väldigt otroligt.
Men en av de värsta dagarna som finns i hela vårt system i kalendern på våra veckor är måndagar. Måndagar där man får ta emot en hel del stryk som jag gjorde då.

[Måndagar är hemska]
Måndagen var med samma principer som förr, en av de värsta i hela mitt fantastiska liv. Hur otroligt det är låter men det var en av de hemska måndagar jag någonsin har upplevt.
Dagen började hemskt och likaså slutade dagen hemskt.
Några utav mina Facebook-vänner kommenterade mitt inlägg men jag har inte svarat dem, tyvärr.
Varför var den så hemsk? Ja, det kan jag tyvärr inte skriva i min blogg men hemsk, det var den.

Som tur är så har jag ett dokument hemma där jag skriver vad som händer under dagarna, men med mer fördjupning än min blogg men bloggen är men sammanfattningsvis över det som har hänt under veckan och det är ju vad Eddiemans Fredagspub handlar om.

[Filmsöndag]
Helgen spenderades med familjen och söndagen hemma hos Anders som visade mig mer fördjupat hur filmerna idag har ändrat sig så fantastiskt mycket och då menar vi självklart kvaliteten.
Eftersom vi tidigare hade sett Die Hard så var det också meningen att vi skulle kolla på Die Hard 2, vilket vi gjorde och den var ju mer brutal än var originalet var, men hursomhelst knockade den lika hårt som ettan och så ska en film vara.
Däremot Rambo 4 var mer brutal än vad jag hade anat mig. Den var så brutal att den faktiskt var hemsk ett tag men det var verkligen action på 1000% i termometern och vissa scener var mer brutala än andra och tro mig, det såg väldigt brutalt ut att den som inte tror mig måste se den men jag varnar er, den är för brutal.

Ingen fredagspub denna vecka på grund av stress men denna vecka blir det en fredagspub så vi syns på Fredag!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0