Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Jag önskade...

Hej och hjärtligt välkomna till min blogg, Eddiemans Fredagspub!!

FLERA MÅNADER, inaktiviteten här i min blogg syns ju helt klart med tanke på att inga blogginlägg har kommit in här på, låt mig se, sedan februari månad.
Hopplösa inlägg kan vara en av de stora orsakerna till att jag inte bloggat på ett antal månader. En annan sak som har varit ett problem är att hitta en lämplig tid till att blogga och just idag var den lämpliga tiden, tydligen.
Och jag tackar verkligen alla i min närhet, vänner såsom bekanta och kära det inkluderat, som verkligen stöttat mig i krisernas tider.

Ja, otroligt nog är det redan maj, Hela Mars och Hela April vart det inga inlägg vilket jag tycker är väldigt synd. Men nu är Eddie tillbaka och jag ska börja blogga igen med tanke på att vi närmar oss sommaren 2010 och massor med spännande saker ser vi fram emot eller hur?


"Eddiemans Fredagspub är tillbaka med nya spännande artiklar, inlägg och nyheter från alla utav Eddies Alteregos, och Eddie as himself!"

Det är syftet med Eddiemans Fredagspub i en väldigt kort sammanfattning helt enkelt.
Men jag ska ta upp det ännu än gång senare för att kontrollera och uppdatera statusen för Eddiemans Fredagspub. Och vi får naturligtvis inte glömma bort Guanaco Records som kommer att öppna nu i juni, min brors musikprojekt som han verkligen satsat väldigt hårt på att skapa.
Guanaco Records Loggan

Med tanke på rubriken som gäller för detta inlägg; Jag önskade jag hade mer tid, men det får jag inte... Det tycker jag ju är skandal. Och det har sina orsaker som jag tänker ta upp i en hel så kallad "artikel" i nästa inlägg.

På återseende!

//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0