Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Välkommen tillbaka Eddie!

Välkomna ska ni vara till Eddiemans Fredagspub, Eddie personliga blogg på nätet.

Jaha, efter många månader av inaktivitet, orättvisa förhållanden och hemska beslut så är jag äntligen tillbaka från ett rent sagt helvetesår år 2013. Och nu är det maj 2014 och mycket tid har ägnats åt att reparera mina skador från tidigare händelser från orättvisorna från det tidigare året som sagt.

Dags att blogga tänkte jag och med det så menar jag ju självklart de saker som måste komma ut från min hjärna som jag måste berätta. Men för idag så blir det att det är dags att börja om. Börja om på nytt!
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0