Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Att skriva på söndagar...

Hejsan. 
Att skriva eller åtminstone försöka skriva ett inlägg på söndagar har jag tidigare märkt av att det ibland inte funkar som jag vill att det ska fungera. Det finns ingen anledning heller eftersom jag brukar oftast inte ha några saker att säga vilket kan vara orsaken till varför jag slutade blogga tidigare. 
 
Men här är vi inte till för att sluta igen eftersom målet nu är att fortsätta skriva, vare sig det är bra eller dåliga inlägg. Men finns det bra och dåliga inlägg? Självklart men det är bättre att skriva något än inget alls. 
Foto: The Field
Ett ganska kort inlägg som sagt, det på grund av att dels har jag varit borta hela dagen och dels för att det är... Söndag. Men imorgon får ni ett långt inlägg, förhoppningsvis! 
 
Jag undrar istället om ni haft en trevlig helg? Har ni det, varför inte berätta lite för mig via en liten kommentar? Det kan leda till att jag öppnar för min kreativitet och så kan vi också dela våra tankar och idéer. Det vore fantastiskt! 
 
//Eddie
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0