Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Halloween's just around the corner

Det känns att det är kallt ute och det är väldigt mörkt. Man önskade ibland att man hade några blinkande ljus i den formen att de reagerar på när något paranormalt är i närheten. Sådant har man oftast sett i några allmänna skräckfilmer vilket jag säger allmänt eftersom ni som redan vet och känner mig oftast säger att "jag aldrig" i den formen denna gång menar att jag inte alls kollar eller har koll på några skräckfilmer. Visst är det härligt ibland att inte ha en susning på vad det finns för filmer eller liknande i världen? Undrar om jag är verkligen så ignorant som jag är... 
 
Förresten, välkomna ska ni vara till Eddiemans Fredagspub, bloggen som handlar i princip om mitt liv och hur jag ser den... Och temat idag är som rubriken och bilden ovan illustrerar, att alla helgons dagen den första november är nära och vi får heller inte glömma halloween som är den 31 oktober. Jag undrar om jag ska vara med i år, jag är i alla fall redo när det gäller att gå ut i vimlet och se allmänt "skojig" eller "skrämmande" ut. Utstyrseln bestämmer tiden och hur individer reagerar är helt enkelt deras uppfattning och beslutsamhet som avgör. 
 
Det är sällan jag firar dessa unika dagar av den enkla anledningen att jag aldrig har (märk av aldrig igen) mycket tid över och när det väl är dags så brukar det oftast finnas hinder och andra blockeringar i vägen vilket jag måste avgöra ibland om jag ska göra något eller inte. Så var det i alla fall förra veckan när jag lovade några att vara med på en kväll och ha kul men jag var tvungen att vänta på min bror som av konstiga och okända orsaker "råkade" glömma sina hemnycklar hemma vilket gjorde så att jag var tvungen att vänta på hans hemkomst och öppna huvuddörren när han skulle hem. Därför kom jag inte på den dagen... Därför... Vilken hemsk förklaring eller hur? Jag vet... Det är mycket som hindrar mig... Men jag hoppas inget hindrar mig i år. Verkligen inte. 
 
Vad ska ni göra under halloween? 
 
Eddie undrar... 
 
^_^
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0