Eddie Henríquez | Skapa en profillänk
Eddiemans Fredagspub - *** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Eddiemans Fredagspub

*** Eddiemans Fredagspub Varje Fredag, Annat någon Annan Dag ***

Jag och mina möten...

Jag går konstant på olika sammanträden och alla är av värde och om jag skulle säga guld så skulle jag göra det eftersom de är så informationsrika, fyller en med kunskap och kompetens och man är där tillsammans med andra människor med olika former utav kompetenser, åsikter och tankar vilket fyller omgivningen med spänning och energi. 
Oftast är det politiska möten jag brukar närvara vid eftersom det intresset ökade som mest 2011 och när jag började intressera mig för politik var tidigare när jag valdes in som en vanlig ledamot i det lokala ungdomsfullmäktige i Arboga 2006 av min samhällskunskapslärare. Enligt Arboga Ungdom så beskriver de ungdomsfullmäktige idag att "Ungdomsfullmäktige i Arboga är en smidig länk mellan ungdomarna och våra politiker och kommunala tjänstemän i stan" vilket jag glatt kan hålla med om. Det är där det allt börjar med både det politiska intresset men också möta andra ungdomar som är intresserade av att se hur samhället fungerar och hur det fungerar politiskt också samt att få träffa lokala politiker och tjänstemän runt om i kommunen. 
 
Det är inte bara politiska möten, jag brukar närvara vid andra sammanträden också men nu har politiken varit det som tagit mest tid eftersom det är ju det som jag brinner och tycker om. 
 
Tidigare ikväll hade jag tillsammans med mina partikamrater hos Socialdemokraterna i Arboga ett sammanträde där det redovisades och kommenterades valresultatet och avslutades med tårta och annat smått och gott vilket alltid är trevligt. En speciell kompis också får man tacka för de fina "gloves" som man fick behålla och jag är supernöjd med dem, återigen, tusen tack. Du vet vem du är! ^_^
 
Ha en trevlig kväll! 
//Eddie @ Eddiemans Fredagspub 2018

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0